tisdag 25 november 2008

X-box!

Igår var det ingen vanlig eftermiddag.
Det var eftermiddagen jag vann ett X-box på Mix Megapol igår!
HUR kul är inte det! och det viktigaste HUR enkelt var det inte? allt jag gjorde var att jag skickade in ett youtube klipp för ett tag sedan vilket jag hade glömt bort.

Igår så ringde dom från Mix Megapol och berättade att jag var en av de utvalda bidragen i utlottningen och om ifall jag skulle ha tur och vinna så skulle de ringa upp igen... Vilket de gjorde!
och jag vann!
Jag har lyssnat på det i efterhand och ja jag gör mig ju inte på radio direkt men va faan jag vann ett X-box + Lips spel! Nu skall det sjungas hemmavid kan jag säga! FY FAAN VAD KUL!

Jag är faan värd den vinsten! Det är jag! Jag har haft sån otur med krockad bil, explosioner och annat skiiit!

GRATTIS TILL MIG!!
och icke att förglömma ett stort tack till SOMEWEAR

3 kommentarer:

babysteps sa...

klart du äär :D grattis grattis! du äger!!

Anonym sa...

Grattis grattis, Men hur hjälpte jag dig..?? /Love/Somewear.blogg.se

Anonym sa...

Ja-a, det är du tamejfan!