tisdag 4 november 2008

BAH!

Nu är det en helt vanlig dag igen nästan... Har fått 3 st dagen efter gratulationer på mail och en muntlig. =) Annars ja en helt vanlig dag.


När jag såg den här blev jag lite fnissig. Jag kan inte riktigt bestämma mig vem jag håller på DS snubben som sprakar ner ungjäveln eller farsan som gör en KO på DS snubben... Hehehee!

Kul är den, iallfall såhär på avstånd.

klicka HÄR för att se den...


En lite konstig grejj, det finns någon som nyser och jag tror alltid att det är Fredrik som sitter ovanför mig och varje gång frågar jag honom på MSN om det är han (det låter som han) och varje gång får jag samma svar.. Nej! Jag frågar då om det var någon annan där uppe som nös, jag får alltid samma svar.. NEJ! Det börjar bli läskigt det här! Har jag en nysare i min hjärna som spelar mig ett spratt? OM jag har det, varför just en nysare och inte någon annan cool röst som jag kan skryta om?

Vem nyser i mitt huvud i wonder!?


Nä nu är det dax att ta tag i jobbandet igen...


1 kommentar:

Okyee sa...

stumpan.... att du inte är som alla andra ja, det vet jag - men hallå?! hahah. Puss pårej