fredag 28 november 2008

Avslappnad

Börjar slappna av nu. Har inte hört något om den där idiotiska grejjen som jag gav mig in i härom dagen.
PHU! Känns ganska skönt faktiskt även om det hade varit en liten boost för självförtroendet.

HEY Valross! Mikklan kommer och hälsar på troligtvis nästa fredag... Vad säger vi om det!? YEYAH! säger vi! Öl?

Jag måste göra lite reklam för min vän Johan också. En duktig kille det där.... Kika in och lyssna lite på hans musik vettja!
Johan Ilves
Sitter i skrivandets stund och poppar till detta och känner fredagskänslan kommer krypande.

Jag har förresten blivit helt såld på skånska. Har inte alls gillat den dialekten tidigare men jo nu så...
Har 2 st säljare som pratar Skånska som är så jävla glada och trevliga när som ringer så man blir alldeles varm i själen. (3 med Carl då iofs men han pratar nån blandning av skånska och småländska) Men iallfall tack vare dom två grabbarna så gillar jag skånska mer och mer från dag till dag.
emelie och Tessan har väl haft sin del i att jag har accepterat skånskan också men Marcus och Linus har fått mig att bli varm i själen av den! Hahaha!

Nä men kisses over and out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men berätta NU'RÅ! VAD är det du har gjort? OMG! Du har SNATTAT & åkt dit!

Yesh! Mika Box!

Bra sitta-&-söla-musik precis när man är på väg "uppåt". Ilves var för mig tidigare enbart ett hockeylag ifrån Tammerfors (tror det betyder lodjur?).

Jag har sagt det förut...skånska är Sveriges kåtaste dialekt.