tisdag 18 november 2008

*SUCK*

Jag har blivit utmanad av Valross att skriva sju sanningar om mig själv. Det här gillade jag inte alls eftersom jag har fruktansvärt dåligt minne så jag kommer inte ihåg saker men iallfall jag har gjort mitt bästa.

ETT
När jag var ca 6 – 7 år så jagade min bror in mig i en taggtråd så jag blev hängandes i den. Har fortfarande ärr kvar från den lilla incidenten.


TVÅ
Han har även jagat ut mig i en gödselhög, som var full med kogödsel. Alla som någon gång sett en gödselhög full med kobajs på sommaren vet att vid första anblicken så ser den helt okejj ut att gå på. Vid närmare eftertanke eller som jag gjorde sprang och tänkte sedan så är det inte alls någon bra idé. Jag blev ståndes med kobajs upp till halsen när brorsan skulle hjälpa mig upp trampade han också i. (rätt åt jagar´n)

TRE
Min första riktiga fylla bestod av Aurora spetsad med 80% strårom. Tufft värre!


FYRA
Jag har kraschade min gamla bils backspegel (alltså den som sitter på dörren), jag råkade köra liiiite för nära en lyktstoplpe, min sambo frågade mig om det, om jag hade sett att den gått sönder vilket jag förnekade brutalt. (onödig lögn?) Jag tycker för övrigt om onödiga lögner som tex när en okänd människa frågar om vägen så säger man helt galet fel till den personen, bara för att det är kul.

FEM
Jag har tackat nej till att jobba på en en lyxig jätte jätte båt i Caribien.


SEX
Jag har fågelfobi, eller näst intill fobi. Blir kallsvettig när jag ser dem och hjärtat börjar slå alldeles för fort och jag har lust att springa fram och döda dem. (om jag hade vågat)


SJU
Jag har en hemlig dröm att en dag få gifta mig... Men Zlatan! Men det är hemligt, på riktigt!


Man ska tydligen utmana sju stycken också. Hmm... Dessa sju FASEN fatta hur många sju är eller?
Men okejj okejj
Sandra M
PUFF
Tessan
Katja
SannaE
Metta
Somewear - min nya "måste läsa varje dag blogg"

Faan vad jag verkligen ogillar sånt här! Ändå MÅSTE jag göra det ungefär som att skicka vidare kedjebrev eller mail heter det ju nu för tiden, man VET att det är idioti men ändå kan jag inte låta bli för TÄNK om man blir miljonär eller TÄNK OM nåt hemskt skulle inträffa bara för att jag inte gör det. och gör jag inte den här sju grejjen då kanske Valross kommer att ptja utesluta mig från bandet eller nåt! Me don´t vill det!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det stämmer. Det var ett lojalitetstest ;))

Det blir nya pålägg senare i veckan alltså.

"Cro Magnon! Här kommer vi!
Vi kan inte låte bli!"

Anonym sa...

Du är inte ensam om fågelskräck! Fobi skulle jag inte kalla det, men jag skulle oxo gärna nacka dem, om jag vågade mig nära. Ogillar allt som fladdrar/flaxar, vilket inkluderar fjärilar och änglar...

Jag gillar djur, om vi definierar djur till att ha fyra ben, varken mer eller mindre. ;)

Anonym sa...

Hur var de andra fyllorna då. De innan strårommen menar jag. Icke-riktiga? Drömde du om fyllor innan du de facto drack alkohol?

Linda sa...

Valross:
Underbart! Det ser jag framemot! Vi får fila på lite nya moves också! =)

Evil Bitch Monster From Hell:
Jajo, de flesta flygande djur är otäcka men fåglar tar priset av ala priser. Dom utstrålar elakhet ur deras äckliga små ögon! Fy nu sitter jag här och ryyyserr!

Der-a mann:
De andra oriktiga fyllorna var sådanan där små fyllor som man inte är riktigt säker på om man verkligen var full eller om man spelar full... Kan man verkligen bli full på att dricka två folköl och en miniflaska jäger eller vad det nu var?

Anonym sa...

haha jag får se till att göra detta under dagen då! Kram;) Sandra M