måndag 3 november 2008

Första gången

Det är inte utan en viss stolthet som jag berättar att jag idag har fått blomsterbud för första gången i hela mitt liv!
och ja jag kan faktiskt erkänna att en liten tår av glädje brände innanför ögonlocket!


en sådan här fin bukett fick jag av min beundrare! =)




Den gör sig bättre i verkligheten faktiskt. Men åh så glad man kan bli för en blombukett!



och av Puff och Therese fick jag en mindre men ack så fin blomma och en lunch! Tack tjejor, ni är goa ni!




Ni ser vad som står på kortet va? ;)


ICKE att förglömma så fick jag av min Sala ... se nedan! Tack gumms!! =D Du vet vad din Blinda vän vill ha till frulle!



Så hipp hipp hurra idag är det Blindas 22 års dag! =D

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, mmm... :-) Älskar dig gumman...men du, du är faktiskt inte 22 ;-) Syns imorrn! KRAAAM!

Anonym sa...

Du vet att sju svåra år inte är avdragsgillt va? Va? Va? Va?

Linda sa...

Hahaha! TÖST med er! Ni är bara avundsjuka för att ni är äldre än mig! =D

babysteps sa...

klart du är 22! det är ju klart och tydligt!

Linda sa...

S-S du har koll på läget iallfall! Dig kan man lita på! =)