fredag 7 november 2008

1 person som följer

Jag har en person som följer min blogg! Shitt vad stolt jag är! =D

S-S du är en schyrrans tjej du.. Wiiiee!

Efermiddagens MUMS!

och en kopp kaffe... Detta innebär att jag kommer få springa på toaletten i tid och otid... och jag som ska på bio idag! Fy faan vilken dålig planering av mig! USEL!

Jag har varit på hälsoundersökning idag.. och jag mådde rätt bra. Mitt blodtryck var rätt lågt 108/60 är väl ingen höjdare direkt, inte konstigt att man är yr ibland. BAH! Hade nästan en stillastående vilopuls också... Hahaa! Jag är mer död än levande?
Tydligen behöver jag terminalgaljjer också. Fast det är kul! Ska kila till S-H redan på måndag så jag får boka tid för synundersökning och utprovning av glajjer... Wiiie!
Så länge... HEJ!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade 116/80. LÅGT BLODTRYCK RUUUUULES!

Linda sa...

Wiiiee! Faan vad grymma vi är!! Hahahaa!

babysteps sa...

hihiiiii jepp! i am following you!