torsdag 20 november 2008

Morgonfunderingar

Satt på bussen i morse och funderade och tänkte DET HÄR ska jag skriva om på bloggen! YEYAH!
Tror ni jag kommer ihåg vad det var? Nope... Jag har tänkt otänktotänkt! Men icke sa Nicke det är puts väck. Det är inte första gången det händer heller! MÅSTE skaffa mig ett anteckningsblock, på riktigt! och skriva ner sån´t som jag borde komma ihåg. Det är olätt med dåligt minne...


Har varit o hämtat några bågar till glajjerna nu också...

Vad tycker ni? (ha överseende med bilderna) =P


























































Den där lappen på en ögat är lite störig måste jag erkänna... =D

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja till foto 188. Nej till foto 191.

babysteps sa...

du är snyggast i alla :D du ser helt sjukt intelligent ut i dem! kanske får du bättre minne??

Linda sa...

Valross: Bra val kan jag tycka! =)

S-S : du är så diplomatisk! =D Ta med dig Calle 10 i fem så får ni kika live hur dom ser ut.
Hoppas hoppas hoppas minnet blir bättre också!

Anonym sa...

dom ser lite stora ut??

Anonym sa...

hehe, som mig då. Inga glasögon passar på mig :p

Jag tyckte faktiskt att du passar asbra i dom röda!
Vilka gillade du bäst?

Anonym sa...

dom röda näst längst ner :D