tisdag 18 november 2008

En underlig natt!




Jag har haft en alldeles underlig natt. Har drömt att jag har spelat in en musikvideo tillsammans med Alex Schulman och Calle Schulman OCH håll i er nu, Twisted Sister. Shitt alltså så jävklarns kul var det!




För övrigt Hejja Zlatan! Jag gillar den killen eller kille, han är så mycket man att det är galet! GAH!
Storslam för honom igår på fotbollsgalan, det gillar vi!

Den 4.e kommer min Xsambo och hälsar på mig. A.et åker iväg den 5.e så det passar ju utmärkt! Det ska bli sååååå kul att träffa det lilla livet igen, vi har mycket MYCKET att ta igen!






2 kommentarer:

Anonym sa...

OK, fattar jag det här rätt? Din ex kommer, & ni ska "ta igen". Vilket passar bra pga att din nuvarande sambo ändå ska iväg.

Så modernt!

Linda sa...

HAhaha! Det är inte så farligt som det låter! Eller ser ut... =)