torsdag 13 november 2008

Snurrigt uppraggad

Har varit otäckt yr idag. Det snurrar till och så tar man sné steg eller håller på att trilla av stolen.
Blev uppraggad på lurren förut. Nu var ju snubben bara ute efter att sälja något skitigt telefonabonnemang men ändå. =P

Han fick mig iallfall att le! och det var nog första gången jag någonsinn gått leendes från en telefonförsäljare.
Jag vet dock inte varför jag log när jag gick därifrån men det finns ett par tre olika alternativ:

1. Jag lyckades lura på honom ett av våra mobilabonnemang


2. Jag lyckades med den totala segern att få honom att inse att Tele2 inte har, kommer aldrig att få ett bättre erbjudande än vad jag har idag.


3. Han var fruktansvärt söt och otroligt charmig.


Det kan vara mer än ett svar som är rätt. =D



Just det, vi hade en explosion i vår källare igår. Det var spännande att komma hem och se en källare som var totalt ner sotad och stank brandrök OCH en tvättstuga full av mina kläder som var detsamma... =(
Förhoppningsvis går det att få rent och luktfritt. Annars får man kanske ut lite på försäkringen så man kan köpa nytt... Förhoppningsvis... *håller tummen*

3 kommentarer:

babysteps sa...

explosion?? och varför är du yr? :(

Linda sa...

Yrheten beror på lågtblodtryck.
Explosionen helt galet få ta det muntligen sedan istället.. Läskigt värre!

Anonym sa...

Oh, vardagsdrama som heter duga.

Försäkringar is the shit!