tisdag 18 november 2008

Sereverprobs

Hmm, vi har server problem på jobbet vilket innebär att vårt telefonisystem inte fungerar vilket i sin tur gör att inte våra säljare kommer fram på telefonen till mig.

Jo vissa speciella utvalda har ju mitt mobilnummer. =)


Har varit och bokat tid nu för att kolla min syn, behöver ju terminalglasögon. Det blir spännande. Ännu mera spännande är att jobbet pröjsar för hela kalaset, synundersökning och glasögon. Sån´t gillar jag! Så fram över kommer det att behövas smakråd.


Såg i Metro igår när jag åkte hem att det finns en uthyrningsida, där man kan hyra ut grejjer eller hyra saker. Hur smidigt är det? Nån hyrde ut sin morsa. Hahaha! Undrar vem som fick hyrespengarna, morsan eller han som hyrde ut henne? De kanske delade på det?


3 kommentarer:

babysteps sa...

det värsta är bara att det är de billiga fula glasögonen som ventelo pröjsar. vill man ha lite snyggare så får man betala själv! I DO NOT LIKE!

babysteps sa...

sereverprobs hihiiii :D

babysteps sa...

ja det får man :D i did it!