måndag 17 november 2008

Meningslös helg

Först när jag tänkte på helgen som gått så fick jag för mig att den har varit totalt meningslös men sedan kom jag ju på att näää.... Det har den ju inte!

I fredags var det AW här på jobbet, smarrig mat, rött viiin och ett riktigt gott sällskap. När vi sedan begav oss ut på krogen föll allt... Jag hade tråkigt, och GUD vet när jag hade tråkigt senast när jag var ute. Så vid 01.30 snåret begav jag och Puff oss hemåt med stopp för en pizza bit.


Lördagen jag lördagen var man ju skakis och bakis men jag lyckades piggna till så jag var och fikade med Muddsan. Muddsan har jag inte träffat på ÅR och dag och då menar jag verkligen ÅR och dag! Det kan vara kanske 10 år sedan.. GALET! Men mycket trevligt!

I söndags var en slö dag. jag gjorde inte många knop.. Låg i soffan kollade på repriser av program jag missat i veckan. Sjukt kul.


Är fortfarande helt sjukt yr. Det är så obehagligt. Förut var jag mest yr när jag stod upp, nu är det även när jag sitter ner. Känns inget bra alls. Läskigt är det.


Börjar bli ordning efter explosionen. Dock har det fått kastas en hel del kläder. Det är inget kul, nyiköpta kläder. kläder man knappt hunnit att använda. =(


Någon som har tips på hur man motverkar yrhet? Är trött på att vara yr...




Jag på jobbet, men den rosa blusen och lila västen förstördes i explosionen. Attans! =(

5 kommentarer:

Anonym sa...

...och headsettet det går som det ska? ;-)

Linda sa...

Ja du Sara, av någon anleding så säger folk at tjag hörs dåligt. Men det är tt rätt snyggt headset, silver liksom! Hur coolt som helst dåråva!

babysteps sa...

du kanske har ngn vitaminbrist??

Linda sa...

S-S Neee lågt blodtryck. =(

Anonym sa...

Sant...sååå j-a trist var det...& jag har ALDRIG tråkigt typ.

Så klockan var så pass mycket när ni drog alltså? Jag trodde den var max 12 eller något. Anyway, var kvar en halvtimme till efter er & det hände inte så värst mycket mer om man säger så.