onsdag 26 november 2008

Snäll

Idag har jag varit snäll, jätte snäll!
Jag har varit givmild tillsammans med Sala. vi har givit gåvor till våra kollegor. Valross och Coachführer.
Jag tror att de blev glada på riktigt! =) Jag blev glad att få ge bort ett par prylar iallfall. ibland ser man saker som bara är sååå rätt för personen ifråga att det inte går att inte köpa den.
I detta fall ble det ett kasettband till Valross, ett kassettband som är i storleken större och som även är en kombinerad tejphållare. MYCKET stilig!
Coachführern fick 7 olika mustascher en för varje dag i veckan. Passade honom som handen i handsken skulle jag våga påstå!

Oh well, jag har faktiskt inte tid att skriva mera nu. Min rast är slut och nu skall det hinnas jobbas igen.

Over and out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

JAA! Blev superglad. Kanongrej verkligen. Ni är SÅ på julkortslistan nu ;))

Anonym sa...

Hihi, ATT vi är :-) Vi är världens bästa kollegor jag och Linda...det är nästan så det är tekniskt bevisat - faktiskt :-P