söndag 23 november 2008

Söndag

Söndag, solen skiner och vad gör man? Sitter inne framför datorn och strötittar på Nyhetsmorgon...
Ut med mig och rulla i snön! Hämta Nellie och anton och åka pulka med dom! Då får jag ju chansen att leka lite också! Hmmm, det där får jag nog tänka lite närmare på.
Eller det kanske är för lite snö för det...

Söndag söndag söndag... Denna obekväma dag! Jag blir alltisd helt sjukt rastlös på söndagar.
Appropå söndag, kommer ni ihåg sköna söndag?! Kommer ni ihåg den tecknade serien som visades? Med björnen? Jag har suttit här nu och funderat huuur länge som helst men kommer inte ihåg vad den hette? Någon som kommer ihåg? Han hade en röd dräkt med en blixt på magen och en matel som jag har för mig var blå. GAH!

Hepp, nu ska jag bege mig ut på promenad och kanske lite pulka åkning!

Inga kommentarer: