onsdag 3 december 2008

Nytt

Mina glasögon har kommit! YEYAH! Ska hämta dem på lunchen. Blir skönt att kunna sitta framför datorn utan att ha näsan mer eller mindre på skärmen. Jag tror faktiskt att mina ögon har förstörts mer pga att jag alltid sitter framför datorn.
Men va fasen, jag tycker det är snyggt med glasögon så dt känns ganska ok ändå.

Jag hade väntat besök i helgen av Emelie och Mikaela men det sket sig, ingen av dom kommer... =( Tråkigt tråkigt, men det får bli någon annan gång.

Jag hoppas mitt X-Box kommer i veckan då jäklars skall det sjungas där hemma! Jag är home alone så det skulle bara vara att ösa på som hejsan! GAH!

LUNCH! jag blev överlycklig när jag kollade in kvartersmenyn och vad det bjuds på i Skövde idag... Gräddhyllan vilka hjältar!! Rimmad bog med rotmos! Det vattnas i munnen på mig! Så galet gott det är!

och SOMEWEAR grabbsen, jag är en lätt sjuk människa, det är jag... Jag är helt villig att erkänna detta. =) Men det är få förunat att få vara med i mina galna drömmar, bara så ni vet.
Se det lite som en ära... =)

Inga kommentarer: