måndag 15 december 2008

Bloggande

Konstigt jag trodde att jag skulle blogg flera gånger om dagen nu när jag inte har något bättre för mig men icke sa nicke. Jag har total bloggtorka!
Jag GÖr ju ingenting om dagarna. Idag vaknade jag kl 8 masade mig upp, satte mig och tittade lite på TV4 morgon, skrev ett hej då mail till kollegorna, klädde på mig gick ut och gick, handlade påväg hem, käkade frulle, satte mig framför tvn kom på att jag behövde tvätta, la i en maskin tvätt, sätter mig framför datorn läser lite bloggar och ja nu ska jag ta tag i livet och ... håll i er nu för det här är stort.... Jag ska superrengöra kylskåpet! GAH!

Imorgon ska jag iallfall träffa Per som äntligen är hemma från Amsterdam. Det blir skojjs! Saknar den pojken allt som oftast...

Idag är en ganska bra dag iallfall även om jag inte har så mycket planerat idag. Dock ska jag följa rådet jag fick av Fräken A. planera mina dagar in i minsta detalj jag måste sysselsätta mig och gå upp i tid på morgonen annars är risken stor att jag bli en dönick som bara ligger på soffan och samlar damm.

Nä ni gulungar! Nu ska jag storrengöra kylskåpet!

Over and out!

Förresten blev jag ganska nöjd med mitt hej då mail... Så det så!

4 kommentarer:

Okyee sa...

meeeen gumman, inga klappar till mig! Det räcker med att du finns förstår du bebis. Puss

Anonym sa...

Åh hoppas det gick bra med kylen!

Saknar dig redan. Och idag frågade jag Tom: "Saknar du Linda?" och Tom sa "Ja det gör jag"

bara så du vet!

babysteps sa...

vi saknar nog dig allihopa!

Och du; gulungar? :D

Linda sa...

Hehehee, gulungar är det nya nu!