tisdag 16 december 2008

Dagen som gick...

Ja det blev ju inte mycket gjort som det var tänkt...

Dejten med Per blev uppskjuten tills imorgon... Så imorgon blir det dejt med Per.. Då ska vi käka långlunch minsann och prata en hel jäkla massa skit! Det finns mycket att ta igen. och myyyyycket skvaller!
Det blev en prima lunchdejt med min Puff istället... GUD vad jag tycker om den lilla människa och fy faan vad jag kommer sakna henne när hon sticker iväg till Barcelona. Vem ska jag nu skvallra med? *snörvel*

Fick lite handlat, dock inget som borde ha handlats som tex julklappar, blev en ny kofta till mig själv, ett par örhängen och lite fixa till håret grejjer...
Iofs lite jul stuff blev det, en hyacint, en julstjärna med glitter på, apelsiner och nejlikor. Så nu har jag julat till det lite grann och petat i nejlikor i apelsiner... Det är en såndär grejj som hänger i sedan jag var liten och julpysslade med farmor som jag bara inte kan sluta med...

ÅH höll på att glömma! I natt har jag hånglat som faan med Herr Henke Aaby.. Eller ja, jag drömmde det iallfall.. Hahaha! Tufft va!?

MAJAAAAU! The cat has left the blogg!

4 kommentarer:

Okyee sa...

älsklingen!
du - du har ingen aning om hur mycker jag kommer sakna DIG. Shit, jag kräver att du kommer ner så fort jag har fått till det med boende. För jag kommer inte överleva annars känns det som...Bebis, det kom en tår i ögat på mig!

Anonym sa...

What.. :)
Ja hoppas de var ett bra hånel..

Anonym sa...

Hallååå! Du var värd den koftan! OK?

Anonym sa...

Klart du är värd koftan! Och alla komemr sakna puffen :(

Och den hångeldrömmen har jag oxå haft, för länge sen, men de har jagh nog berättat för dig nån gång...