fredag 12 december 2008

Days of our lifes!

Like sand through the hourglass, so are the days of our lifes....

Nu när man är arbetslös och inte har nåt att göra kan jag ta upp Days of our lifes igen!

Guldkant på tillvaron var det ja!

Vet ni att serien har funnits sedan 1965! Herregud, DET är vad jag kallar en evighets serie!
Det bästa är att man kan missa egentligen hur många avsnitt som helst men ändå så är man med i serien igen efter bara ett par avsnitt.


AH! Här skall Days of our life hysterin börja!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, 1965 asså... Längre än "Emmerdale" men ändå inte som "Coronation street" (tack o lov!) Funderar på om jag sett "Days of our lives" men är inte säker.
Själv ska jag använda mina lediga dagar till att spela Settlers igen :)

Har du nån mailadress? Om vi ska planera nåt gemensamt ölande...

Anonym sa...

Den där brittiska polisserien vad den nu heter (Sun Hill?), det skulle jag inte missa!