måndag 29 december 2008

Long time no see!

Ja det var ruggigt länge sedan jag bloggade nu, men jag har faktiskt hat ritigt fullt upp med jul och allt som hör där till.
Var på stan en sväng i lördags, vilken HYSTERI! Folk är verkligen som galna! Jag hade väl anat att det skulle vara mycket folk men, GAH inte ett inferno!
Blev dock inga rea fynd direkt, ett läppglans och ett par stövlar som reades...
MEN jag kan nu STOLT tala om att jag har inföskaffat mig min första SOMEWEAR tischa. Jäklar vad stilig jag är med den på! =)
Jag har även gått från att vara blondin till mörk, eller ja inte jätte mörk men ja vad ska man kalla det, mörkblond? Jag är rätt nöjd iallafall...

Jag har varit utomlands i natt! Så himla skönt med sol och värme, men ack vilken besvikelse när jag vaknade hemma i sängen och i ett kallt grått Sverige... =(

Var förresten ute och partajjade i fredags, det var länge sedan jag hade så kul! Jag dansade verkligen röven av mig och jajo visst hae jag en smula träningsvärk igår.
När vi skulle börja dra oss hemmåt vid 02 så blev det lite panik det hade börjat brinna i ett hus brevid Bogrens och folk skulle evakueras. Så där stod man utanför i klänning och frös den sönderdansade röven av sig. Jag som var så glad över att jag för en gångs skull lyckats hålla reda på min jacklapp blev jag rätt besviken över att inte få hämta ut min jacka. Trägen vinner eftersom jag efter många om och men fick en polis att gå och hämta min jacka!
Vi fattade nog inte riktigt hur allvarligt förrän igår när vi såg på nyheterna på morgonen att det fortfarande brann i huset. Galet... Tur att ingen kom till skada.

Anä... Dags för våra bästa år...
Kisses!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt! men vi måste ju få se den på. Fixa bild madame....

Anonym sa...

Du? Mörkblond? BILD! NU!

Anonym sa...

Ja. Bild. Raus!

Anonym sa...

Ja jag får väl instämma. BILD PLX!