lördag 13 december 2008

Försökt


Jag har verkligen försökt att hålla humöret uppe och vara glad men nu gick det inte längre. Idag är en riktigt dålig dag.
Herregud vad faan ska jag ta mig till utan ett jobb att gå till? jag kommer hamna i en depression. Nu börjar paniken krypa på mig, paniken över att gå hemma och inte känna mig behövd och känslan av att vara rätt värdelös...

GAH! Det här blev inget roligt inlägg men jag är verkligen inte på topp just nu. Jag försöker men det går inte riktigt som jag vill...


Faan!




6 kommentarer:

Anonym sa...

Du är inte värdelös på något sätt gumman...och du är ALLTID välkommen hit om du känner att du vill ha sällskap eller bara något att göra ;-) Pöss!

Fröken A sa...

Känner igen den där panikkänslan, hade den hela tiden när jag var arbetslös. Det dumma är att den suger ur all energi, så det enda man gör är att gå runt och vara nojig och orkar inte göra något annat.

Mitt tips är att se till att ha minst en sak inbokad varje dag utanför hemmets väggar. Annars blir man galen på riktigt.

Anonym sa...

Linda min vän, jag vet allt om att känna sig värdelös. Tro mig, du är inte värdelös. Och jag är säker på att du kommer hitta ett nytt bra jobb snart. Med en arbetsgivare som har vett att uppskatta dig och inse vad du går för. Det löser sig, det gör det alltid.
Tipset från Frk A, att alltid ha nåt att göra utanför hemmet, är riktigt bra. Jag vet inte exakt var du bor, men det brukar alltid gå att hitta saker som måste göras utanför de fyra väggarna. Annars får man lappsjuka/skogstok o blir folkskygg tillslut.

O du, man måste inte vara på topp hela tiden! Det är helt okej att sagga ihop mellan varven.
Hoppas vi ses i veckan, om du kommer in efter dina prylar.

Anonym sa...

Men oj, vad mycket som händer på kort tid. Usch, lilla gumman det där lät inte kul alls. Jag finns på msn då och då, bara och skriva när du har tid och lust.
Massa kramar från Katja

Gisan sa...

Du är INTE värdelös!!! Företaget har förlorat en stor resurs!!! Kramar...

Linda sa...

Tack ni alla snälla söta! =)
Och Fröken A jag ska ta tillvara på ditt tips. Sitter med min almenacka i högsta hugg och skall planera "in i minsta detalj" som Sickan skulle sagt!