måndag 8 december 2008

Måndax

Måndag igen. Varför är helgerna så korta för?
Fredag, det skulle bli en lugn och trevlig afterwork med Louise. Vi åt och vi drack och det slutade med att Linda festade vidare natten lång. Jag mådde som jag förtjänade i lördags. fy faan, jag börjar verkligen bli gammal... :S Typ 23?

I lördags skulle jag åkt till Jönköping, med tanke på min busskörning på morgonkvisten i typ 4 timmar så var jag inte alls vidare pigg och ställde in den lilla trippen. Det blev en lugnare variant shopping med Siz hemmavid Skövde istället.
Sandra M.s fest på kvällen pallade tant Linda inte heller med. Hon laddade med hamburgare chips o dip och hur mycket Coca Cola som helst och låg bara hemma i soffan tittade på bla dansbandskampen. Och vännerna i Scotts... Ah, denne Henrik... =D

Söndagen blev ta hand lite om hemmet dag och sdan på kvällen kilade jag och Puff på bio och tittade på Twilight. Riktigt bra film... Jag blev lite kär... =)

Det var helgen i korta drag... Nu ska här jobbas så det ryker...

Over and out my friends!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmm...Henrik.