måndag 1 december 2008

Måndag morgon

Ännu en UNDERBAR måndags morgon! Finns det något bättre? Jag har väntat ända sedn i fredags eftermiddag på att det skulle bli måndag igen.

I lördags när jag åkte till mammsen så stod det en liftare ut med vägen. Det var då jag bestämde mig för att jag någongång i mitt liv ska plocka upp en liftare. Det skall skrivas upp på min "att göra" lista!

Idag kommer Feelgood hit. Det skall pratas träning och vi kommer få ett oemotståndligt erbjudande som vi inte kan tacka nej till. Kanske Tant Linda ska ta tag i sitt tränande redan INNAN nyår!?
Jag har ju tänkt börja simma (efter nyår) Men det kanske blir lite ändring på det planet... Vi får väl se vi får väl se. Undrar om man kan förhandla sig till en PT. Det skulle jag behöva... Någon som piskar mig till en början så jag kommer igång.

Nepp ska rusa nu! Måndagsmöte!

Inga kommentarer: