måndag 1 december 2008

Kick-off

Vi ska ju till storsaden Stockholm på Kick-off i slutet på Januari vilket jag ser fram emot jätte mycket.
Dock kom detta mail ut från vår personalchef och jag kan inte säga annat än att de börjar bli riktigt snåla på det här företaget!


Inför den årliga Kick-off, ville ledningen att det skulle vara så gott som alkoholfritt, därför begränsades alkoholserveringen till ett (1) glas per person.


Jag förstår inte varför det skall snålas? ETT futtigt glas liksom!

Såhär såg det förresten ut i höstas när vi hade Kick-off. Förstår inte poängen med att dra ner till ett ynka glas, jag gör verkligen inte det.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Yes I am. :)

Anonym sa...

Jag är 18 år gammal. :) Bor du i Falköping också? ^^

Okyee sa...

Klaaaaaaaart min gumma får komma och hälsa på mig! Jag kräver snarare att du gör det! :D

hehe, du får all ta en snack med ledningen - ett glas?! Det kan ju inte bli någon riktigt V-fest på det. *asg

Anonym sa...

VAD I H-E!? Skojar du? Jag har inte fått något sånt mail...OMG, säg att du skojar!

Linda sa...

Valross:
Det är sant! Vi får bara ett glas i år! ETT glas! Mesigt!

Anonym sa...

jag har drinkbiljetter kvar om de skulle tryta!!!:) de var den gammal goda tiden så man inte kunde dricka up allt man fick!!