torsdag 4 december 2008

Att landa ett plan...


Nu har Linda drömt igen.

Imorse landade jag ett flygplan. Shitt vad svårt det var! Det var ett riktigt stort flygplan också typ Jätte stort med två våningar som man åker med till Thailand...

Ett och annat hus strök med men tillslut så fick jag stopp på det och alla i planet klarade sig utan skador... Synd på de 5 - 6 husen påvägen som jag lyckades mangla ner, men lite svinn får man räkna med.

Undrar om jag ska byta "karriär" bli flygkapten? Eller kanske man ska börja lite soft och bli flygvärdinna för att sedan gå vidare till flygkapten... hmmm, ja det tåls att funderas på. Helt klart.

3 kommentarer:

babysteps sa...

du skulle vara en grym flygkapten :D och då kan vi åka till thailand JÄTTEOFTA!

Linda sa...

JÄS! Precis vad min tanke var! =D

Anonym sa...

Jag nöjer mig med att du införskaffar en flygvärdinneuniform. Uniforms RULE!