tisdag 2 december 2008

Drömmen


Jag drömde helkonstigt i natt, eller ja i morse.

Jag har ju skrivit om grabbsen som har Somewear och i natt var dom med i min dröm... Det var verkligen helskummt.

De hade öppnat en lite udda butik här i Skövde. Dom hade allt och gjorde allt. Alltså de hade kläder som de gjorde själva, allt från att de sydde till att sätta tryck. Det höll Love på med.
Det fanns skor överallt, precis överallt, man klev över dom och de låg huller om buller över golvet.
De hade en frisör eller ja, det var Samuel som var frisör..?? och klippte alla möjliga underliga frisyrer och färgade hår i diverse färger efter önskemål.
Det fanns även gym där men det var lite underligt för man kunde bara träna en person i taget och undertiden medan man väntade så fick man göra pärl - armband och halsband.

Det är alltid svårt att återberätta en dröm eftersom iallfall mina, drömmar är ett enda virrvarr med saker som händer, sägs och görs så man hinner inte med riktigt. Men detta är drömmen i korta drag.
Den var väldigt rolig iallfall och jag tror den gjorde så jag vaknade fnissandes i morse.

Nä dags att ta tag i jöbbe på riktigt.

Over and out ladies and gentlemen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det enda jag kan säga till detta inlägg är att jag inte är frisör.
/samuel