tisdag 2 december 2008

Kila hemåt

Nu ska det kilas hemåt alldeles strax.
Det blir bakpotutis, skagenröra och handboll för hela slanten. Häääärligt!

Har köpt en fin stickad tröja.. Den skal nog användas imorgon kan jag tro. Hittade dock ingen halsduk i klatschig färg till min oklatschiga svarta nya jacka... Grrr.. Jag får vara svart sålänge utan klatschig färg på halsduken...
Nån som har tips på klatschiga halsdukar? Var dom finns?

Nä dags att spring, måste köpa Hänt Extra på pressbyrån... Hahahaha!
♥ Henrik Strömberg ♥ är ju med, det går inte att missas... Ooooohh!

Seee ya!

4 kommentarer:

Anonym sa...

"Jag blev slagen av min flickvän med dammsugaren..." - vilket löp! Oh my! :-)

Anonym sa...

Qua? Henrik Strömberg?

Linda sa...

Sara: Ja det löpet går fasen inte av för hackor! Jag sprang mer eller mindre till pressbyrån efter ditt MMS!

Valross: Säg för jösses namn inte att du har missat dansbandskampen??

Anonym sa...

Valross: Verkar som du har ett och annat att läsa på hörrududu...säg till mig och Linda, anytime, anywere så ska vi lära dig allt vi kan om Mr. Strömberg ;-)