måndag 27 oktober 2008

Turnén 2008

Fy faan vad bra de var! vilka grabbar!
Jag skrattade så jag gärt, bokstavligt talat, tårarna rann och jag fulgarvade i 2 timmar! Alltså det går inte i ord att beskriva! Det MÅSTE ses! Alla är värda en sådan kväll! ALLA är världa att fulskratta i 2 timmar och få onda blickar från den som sitter framför för att man fulskrattar honom på halmånen som han har i bakhuvudet!
UNDERBART!
Att vi även bodde på samma hotell som grabbsen gjorde det ju inte sämre och att vi åt frulle med dem gjorde det ju inte sämre heller direkt. =) Eller med och med, kastrullbakis och lite lätt darrig satt man och försökte att inte stirra alltför obekvämt på dem ett snäpp därifrån. =)

Tack Puff för en helt fantastiskt rolig kväll! stötte på Stefan och Krister wannabes.. Hahaha! och tack för en en lite trött seg lördag med shopping och softande...


Puff glömde sin Mp3 i min bil så nu har jag kopierat musik till min dator och poppar Akon för fulla muggar.

Oh well, vad blir nästa stad vi gör osäker Puff? Karlstad kanske? Eller så tar vi en Sverige karta och blundar och pekar bara?

Idag blir jag bjuden på lunch! YEYAH! ska fortsätta jobba!

Återigen fy faan vilken grymm fredag och lördag jag har haft!

2 kommentarer:

Anonym sa...

en soffa från Mio, har du samma?

Anonym sa...

hur länge har du haft den?
jag är jättebesviken på den!! :(