tisdag 21 oktober 2008

Lite sorgligt är det!

Det här kan verka som en löjlig sak för de som inte riktigt förstår men för mig är det faktiskt lite sorgligt.

I morse fläkte jag min tumnagel. TJOFF! När jag äntligen har lyckats spara och få till riktigt nice lagom fina händer med naglar på då går jag och bryter dem, eller ja... Den.

Nog om det!

Det är verkligen kallt här inne på mitt kontor, är det någon som har en värmefläkt till övers att skänka mig? Det drar svinkallt från fönstret och det är knappt ens kallt ute ännu.


åååååååå! Prison Break började igår!!! Fy faan vad härligt! Äntligen ses vi igen jag och min blivande man! Som vi har längtat efter varandra!

Det här är en bild på när han pratar med mig i telefonen, ni ser hur lycklig han ser ut! Egentligen så vill vi inte skylta med vårt förhållande men jag tänkte att eftersom det knappt är någon som läser min blogg iallfall så kan jag lika gärna tala om det för er som läser den.. Som ett litet tack för att ni läser liksom.

Nu ska jag fortsätta jobba lite härvid och hoppas på att min drömman hör av sig snart!

♥ Wentworth Miller ♥

1 kommentar:

babysteps sa...

jag trodde nästan att ni hade ngt på g, du och herr miller!! men kan nästan lista ut det mellan raderna när man tittar på Prison Break!