tisdag 21 oktober 2008

putt...


Jag blev putt... Nästan lite sårad.
Jag som har varit på så bra humör hur länge som helst! faan!
Undrar om min lättstötthet beror på att jag har lagt ner med nikotinet?
Appropå det 10 veckor på fredag! Shitt det borde firas!! Med en cigg! HA nänänä! Men det borde firas! Jag har dille på utropstecken!? Kanske!

Pratade med Perlan förut, YEYAH! Han mår bra.. Det är bra. Han kommer hem på besök på fredag, det är också bra. Han ska jobba fredag och måndag, det är också bra! Då hinner vi träffas innan det beges till Amsterdam igen... Det är också bra!
Han är bra att ventilera med. Japp, han är bra helt enkelt.


Appropå bra saker! PUFF!?? Ingen Puff på MSN på hela dagen! jag har saker att förmedla till henne!! iofs så brukar vi kommunicera via bloggarna men... Det känns inte läge för det elelr va faan..
Jo Puff, jag har skrivit ut en karta så vi hittar till Växjö och hotellet vi ska bo på! Hahahaha!
Har du tagit ledigt på fredag? Jag är ledig efter kl 13, vore gött om vi kom iväg där runt någon gång om det funkar för dig?

1 kommentar:

Okyee sa...

Stumpti.... Suttit i möte med Polen hela dagen. GAAAAAAAAHAHAHAHA, vill slita håret av mig - fan, ska man hamna i det där jobbdeppträsket igen. Shit, så grymt jävla mycket att göra nu så jag hinner fan inte en skita.... :-S
Vet inte hur det ser ut på fredag, men tyvärr så får vi nog sikta på runt 15 för min del... :(
Jäjä, hörs på teleflinken. ;)
pussas

p.s TA BORT ORDVER. - den är ju asjobbig. :P