måndag 20 oktober 2008

Helgen som gått...


Fredag: 50 års kalas

Lördag: Handboll, pappa kalas

Söndag: Slappheten och bio med Elvis. (Patrik 1,5)


Jag är på ett löjligt bra humör idag! Jag undrar varför, kan bero på att jag drömmde att jag fick en valp i morse.


på fredag bär det av till Växjö med Puff för att titta på bla Björn Gustafsson. Wieee... Det ska bli sååå kul! Jag har bestämt att vi ska köpa en flarra rosa skumpa och dela på? Vad sägs om det Puff? =) Vi ska väl lyxa lite?
Onsdag nästa vecka ska jag åka till Göööööteborrrrg och roa mig med min syster och hennes två tonårs döttrar...
och på fredag bär det av på hemlig resa! SPÄNNANDE! Jag har ingen aning om var jag ska någonstans! Heheee! Två nätter med hotell och hotellfrukost iallfall! :D

Väntar på att det ska bli av nåt möte eller på hälsning upp till Stockholm med jobbet snart... Har varit lite dåligt med det på sistone! Hmmm... :D


Grattis till Maria o Danne som blev föräldrar i natt. En jätte baby! 5,3 kilo! Herreminjezuz! Föstår ni!? den är ju för faan fullvuxen!
Nä jag ska faan hålla mig till att ha en hundvalp, eller ta hem en liten knodd från Ryssland eller polen eller Taiwan eller ja vad vet jag... ELLER så får jag gå i terapi eller så får de ge mig varneda jävla drog som finns om jag ska klämma ut ett jävla barn den vägen! Jag säger såhär: Där ska saker in inte ut...
Äh fy faan hur kom jag in på det här otäcka ämnet? Barnafödande! Varför kunde jag inte bara nöjt mig med GRATTIS MARIA O DANNE!?
Faan nu sitter jag här och har fått äckliga barnafödandebilder i huvvet och är alldeles yr!
Nä det blir till att gå o hämta en kopp kaffe och återgå till jobbe!

2 kommentarer:

babysteps sa...

ööösccchh. jag vill inte heller föda barn. dessutom är det ju fysiskt omöjligt. litet hål, stor bebis. det säger ju sig självt.

Okyee sa...

klart vi ska dricka en flarra rosa skumpa! :D
Jag ska ha svart klänning på mig på fredag, tror du om det?! =) wiiiho, hoppas veckan går fort!