tisdag 28 oktober 2008

Sjuk


Jag är sjuk, fast jag är ALDRiG sjuk... Men det är så typiskt att åka på en smällförkylning när chefen är ledig och jag är ensam på avdelningen.
Sitter här och snörvlar, har feber och är alldeles yr i bollen. Jag borde verkligen vara hemma och kurera mig istället.


Igår blev jag bjuden på lurre av Per på Sand såklart. Riktigt gott!

Nu har han åkt tillbaka till Amsterdam igen och kommer inte hem förrän till jul. Tur att det finns telefon, Skype och MSN... =D

Nä nu ska jag ta en Ipren och hoppas på att febern går ner lite grann och hålla tummarna för att jag kan gå hem vid lunch. *stöööön*

jag är ALDRIG sjuk och när jag väl är det så kan jag inte vara hemma och vara sjuk iallfall, vad är det då för mening med att vara sjuk? Helt lönlöst!

2 kommentarer:

babysteps sa...

stackare... krya på dig!

Anonym sa...

våran soffa blev grådassig och fick svarta noppror efter typ en månad så vi klagade så mio kom hit och bytte klädsel men den ser likadan ut nu igen så vi funderar på att klaga igen.
tredje gången får man ju en ny soffa, eller en annan färg på klädseln om man hellre vill ha det