torsdag 30 oktober 2008

I´m alive


Det är knappt, men jag lever!

Jag har århundradets förkylning! BLÄ!

Jag har inte varit sjuk på 2 år.. Jag slutar röka och lever ett sundare liv, vad händer.. Jag åker på värsting förkylningen! BLÄÄ! *snörvel*

Jag gillar verkligen inte att vara sjuk, det är sååå tråkigt. Jag bhöver någt fnissigt uppmuntrande... Någon som har något på lager? Har läst varenda blogg som jag vet är värd att l'äsa, jag har till och med hngt på facebook och ja glott på folk. HA! Så inihelvetesjävla nördigt!

Börjar ogilla facebook mer och mer. Det är en form av idioti!

Nä nu ska jag ta mig en mat bit fyi!













2 kommentarer:

babysteps sa...

ja sa ju upp min facebook men jag funderar på att starta upp den igen. varför vet jag inte. kanske för att jag känner pressen? ALLA har ju det. :(

Anonym sa...

Jag har inte/har aldrig haft/kommer aldrig någonsin att ha Facebook.

Den goda smaken har talat ;)