tisdag 7 oktober 2008

ej kändis ännu..

Jag är inte kändis ännu, detta kommer jag antagligen återkomma med mer imorgon.. .


Som kändis så kan man ju kräva ett visst arvode när man ställer upp och visar sig i rutan... Så även jag!

Detta fick jag för att jag kommer att vara med i "inslaget" som jag kommer att återkomma till.


Som ni alla kan se är detta en chipspåse av en alldeles speciell sort, nämligen en FCB chipspåse!

För er som inte vet så är FCB eller Barça ett fotbollslag från, ja just det Barcelona. och bara för att jag kan så tänker jag även briljera med att jg har varit på deras hemmaarena Camp Nou och tittat när de har spelat derby... Vajjert så att säga!


Så denna magnifika chipspåse sitter nu på min anslagstavla och jag är STOLT! Så STOLT! Tack Valross

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmmm...Camp Nou. 1997 såg jag Pascal Simpson tackla in både boll & målvakt där. I matchens första minut. Ett av mitt livs lyckligaste ögonblick.

(Å j-lar vad mucksjuk den spanska polisen var.)