måndag 6 oktober 2008

Bäng!

Fy faan vilket pissväder det var igår...

Höll till nästan hela dagen i Bankeryd. Vad gör man en söndag i Bankeryd undrar kanske några av er? Mjo man är där på en hingst premiering. Det var mycket roligt. Min pappa har ju ett gäng hästar, 9 st närmare bestämt. en av dessa hästar han har skulle göra bruksprov och få betyg i hur snygg han är (hästen alltså) och det gick alldels utmärkt (såklart) Detta får han för att han ska kunna sätta på en massa tjej hästar och få bra betalt för det... med andra ord, killhästar är manshoror och min pappa är en pimp... Iallfall åt sina manshoror...

Pappa fick även ett oväntat hederspris eftersom han är en så fruktansvärt bra pimp och för att hans manshoror har efterlämnat så många bra avkommor.. DET ni! =)



Ja det var det om det...



Annars så har jag inte mycket att tillföra min blogg idag. Hade en knasig dröm om CC i natt... Han hade en mantel som gjorde att han blev osynlig... Vi var nånstans och hade teambuilding, man skulle då hänga med en arm i ett rep och med den andra knyta upp en massa knutar som fanns på ett anat rep. Eftersom jag är så hejdundrandes svag så orkade jag inte hänga i en arm. Nu kommer CC med sin osynlighetsmantel in i bilden... Han gjorde sig osynlig så jag fick sitta på hans axlar och på så sätt såg det ut som om jag hängde i en arm i ett rep medan jag knöt upp de där förbankade knutarna... Vi fuskade alltså... Men skit samma! hahaha! Det var en cool dröm...

CC the super hero...




CC !?







Jag har beställt jätte fina armband idag också... Ett skall jag ge till en speciell dam i mitt liv...



HEJ!

Inga kommentarer: