torsdag 9 oktober 2008

DAX!


Satt på bussen som vanligt i morse när en liten finnig tonåring kliver på bussen och sätter sig framför mig. Denne finnige tonåringen bokstavligt talat STINKER Dax Vax... Alla vet vad det är för vax?

Mitt X använde det en gång i tiden och det var länge sedan... Typ 7 - 8 år sedan... Han fick tvätta håret med diskmedel för att vaxet skulle gå ur håret, helt sinnessjukt...
Iallfall detta vax har en väldigt speciell doft som man inte kan ta miste på.... och när denne yngling kommer in och boktvligt talat stinker Dax vax får jag först en ordentlig back flash, när jag återhämtat mig från den blir jag chockad! Vem jag undrar VEM använder detta otyg till vax nu för tiden? Det måste väl för i herrans namn ha utvecklats ett bättre vax?
VEM har svaren på min frågor? Snälla kan inte Dax vaxet´tas bort från marknaden? Ingen ska behöva tvätta håret i diskmedel för att få bort en hårprodukt, ingen ska behöva, om man inte tvättar håret med diskmedel, behöva gå omkring och lukta härsket Dax vax. Ingen ska behöva gå omkring med ett lager damm i håret som Dax vaxet har sugit åt sig. Ingen ska behöva lämna stora flottfläckar efter sig efter ha råkat nudda sitt hår en millisekund...
Det är vad jag tycker iallfall...

1 kommentar:

Anonym sa...

weeeii det e mycket möjligt :D
Har ett lika stort lass att skicka idag också :D