tisdag 14 oktober 2008

Cocacola sug!






Jag har ett oerhört sug efter coca cola, nästa så jag skulle kunna döda för en iskall!



Det är inte hälsosamt...






Har lunchat med min syster idag, det var mycket trevligt och framförallt överraskande. Precis när jag skulle kila iväg på lunch så ringde hon och sa att hon stod utanför jobbet! YEYAH!
den lyckosten åker till Turkiet på söndag. Faan, jag vill också åka till ett varmt land! jag behöver sol och värme.

Man kanske skulle ta och boka en resa? Själv, tänk vad skönt det skulle vara... Ta med sig ett gäng pocketsar och ligga vid poolen eller havet alldeles ensam i en vecka eller två... LYX!
Framförallt avslappnande!
Hmm, hur lägger man fram det för A:et.. Jag drar utan dig i 2 veckor på semester, det är ok eller? HA!
Borde det vara, jag har ju varit borta 3 gånger 2 månader i stöten så egentligen borde det inte vara något problem kan jag tycka.






Inga kommentarer: