onsdag 10 september 2008

Underhållning.

Min manshora står i duschen och då får jag passa på att blogga lite..

Undrar varför jag fått denna på hjärnan för? Nostalgi på hög nivå...Men hur faan hamnade den i min hjärna? Jag har ju aldrg vrit något stort fan av Jessica Folker direkt! HA!

Tack Puffen, Tack PKÅ... Ni är som bommull för själ och hjärta när en tant som jag behöver vädra sina tankar och känslor! (ja jag har sånna)

Dax att ta hand om min manshora!
Faan vad jag börjar gilla det ordet, MANSHORA! MANSHORA! MANSHORA! MANSHORA! MANSHORA!

Godnatt angels!

1 kommentar:

Enligt mig. sa...

För att nämna en tvättäkta jag mötte Lassiestory, så gick jag i samma skola som Jessica och i samma klass som hennes brorsa. Han gav mig dessutom spö en gång, minns inte varför. Så nu vet du.


Och du, MAAAANWHORE är ordet, så jälva nice att man blir alldeles svettig. Fredrik var ju min och Sannas manshora på jobbet, men vissa tog anstöt så vi ändrade till manshagga. Inte riktigt samma klang, men det funkar.