tisdag 2 september 2008

HEY!!

jag har ju glömt att skriva hur det går med mitt sluta vara nikotinberoende!
Det går bra!
Jag är så förbannat jävla envis! Jag är idiotiskt röksugen mest hela tiden! Men inte en endaste uns med rök har nått mina lungor!
Jag är så förbannat stolt äver mig själv!

jag funderar på hur det ska gå med mitt feströkande, det kommer bli det mest överjävliga...
Frågan är vad som är ok... Vad tycker ni?
Ska jag köpa nikotintuggummin och hets tugga dem? ELLER är det ok att köpa dom här mini smala pytte jätte tunna ciggen SLIM eller vad de heter och röka ett par tre fyra sådana?

VAD TYCKER NI!??

2 kommentarer:

Hilding sa...

Ööööhhhh hallåååååå inga slimmade cigg inte, mer plåster åt folket!

Okyee sa...

Näe, jag står fast vid det jag sa:Sup dig så pacakd och rök som en tok - du kommer ju ändå inte komma igåg att du har rökt och det man inte minns har ju aldrig hänt... eller hur? =)