måndag 8 september 2008

Trötter

Jisses så trött jag är... jag är verkligen inte van vid att festa 2 dagar och absolut inte festa så jäkla intensivt som jag har gjort. Jisses, man är faan inte 20 längre det ska gudarna veta!

Men! Fy fasen vad kul jag har haft... Torsdag var det ju Kickoff med sälj. Härliga grabbar det där som jag redan nämn.. Ska lägga upp ett par highlights från den kvällen.
Mina favoriter T o C höll låda som vanligt och humöret var på topp TOPP!
Var hemma vid 03 på natten.

Upp och hoppa 7:30 och var på jobbet kl 09, jippi... Eller? Näää... Var sliten som få. Herre min jezuz!
Vid 11 bar det av upp till Billingen och Ur-kraft. Carl lyckades slå en tallrik med mat ur mina händer när vi skulle käka. Annars inga större missöden.
Vad jag vet...
Efter ett jäkla jagande, hoopande springande så råkade det röda laget som helt oväntat vann hela klabbet där uppe. Ingen hade tippat att detta något töntiga och mesiga lag skulle vinna men men, kanske var det just därför de vann. Även nördarna behöver känna sig atletiska ibland.

Well tillbaka ner och jag fick äran att haka på Frippe hem till honom och duscha och göra mig i ordning inför kvällens bravader.

Kvällen ja den kvällen, vilken galen kväll... Hahaha! Vilken fantastikst kul kväll! Tack alla som förgyllde den!
Tyvärr tog jag inga foton på denna kväll, eller jo några. Men anä dom lägger jag inte upp här...
Eller ett eller två någorlunda foton kanske det blir.

Puss over and out...

1 kommentar:

Hilding sa...

"Göte, jag och Fredrik duschade ihop förut!" Haha skrattar lika mycke än ;)