fredag 19 september 2008

En bra dag!

Har fått riktigt mycket gjort idag, det känns bra...

Har varit osams med en av våra säljare igen... Hehee ... Inte samma som jag skrivit om tidigare dock.

Han jag har skrivit om tidigare har jag ju träffat nu förresten, träffade honom på golftävlingen förra veckan. Det dryga lilla äcklet var inte alls så snygg som han lät! TACK GODE GUD FÖR DET! Så nu kan jag fortsätta att ha agg mot honom i fortsättningen utan problem.. Hahahaa!


Det är alldeles tomt och tyst här nu, Tom säger att jag ska gå hem, men det är ingen idé ska ju på bio så att eee... Jag ringer nog Sandra en stund...

TACK Fredrik förresten! Den länken du skickade är flitigt använd! jag lär nog snart bli en av de flitigaste besökarna på Inters hemsida! =D Puddingar kan man inte få nog av!

för er som är nyfikna så är det DENNA! och kolla på photo gallery.....

Fin grabb, min blivande man... Fast Schyyyyy det är lite hemligt fortfarande... ;-)




Inga kommentarer: