måndag 15 september 2008

Hur fasen fungerar mitt huvud?



Varför i hela friden har jag "wish you were here" blablablabla låten på huvudet med Rednex?!?


Jag är faan sjuk! ingen normal människa har den nynnandes inuti sitt huvud! GRÄSLIGT!
Förlåt alla ni där nere på Madeira, jag vet att ni alla är helt sålda på dem, men anä det är inte ok för mig att ha deras låtar på min hjärna och i mitt huvud... INTE OKEJ!






Förresten varför ser alla människors navlar olika ut? Någon som har något svar på den? Har försökt googla, men jag är nog inte så bra på att googla?




3 kommentarer:

Enligt mig. sa...

Nä, alla på Madeira är inte sålda. Däremot är det ju faktiskt den enda låten som är bra med dem hahaha. Smaken är som baken.

Men annars, hur kan du ha bild på en NAVEL i bloggen????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Jag har navelfobi. På riktigt. Mår illa nu.

Okyee sa...

men guuuuuud vad sjukt - den låten har jag också haft i skallen aaaaaslänge.... hmmm.
puss

Anonym sa...

Det vet jaaag. När barnet föds så klipper man av navelsträngen och sätter en klämma på den.
Dels klipps inte strängen av exakt likadant på alla plus att naveln läker olika på alla barn.

Därmed ser naveln olika ut på alla ;)