tisdag 16 september 2008

90 miljoner!

Herre min guuuud jag har vunnit pengar! ! !
och det är faan inte lite pengar heller!!! 90 miljoner närmare bestämt! Fy faan jag vet inte riktigt var jag ska göra av mig själv! Det kan ju bara inte vara sant!

Klart som faan det inte är sant! Det var en dröm, men den var så verklig så när jag vakande grät jag av glädje och tackade min lyckliga stjärna innan jag vaknade till på riktigt och insåg att jag låg i sängen. FAAN! Maximal otur, kunde jag inte bara få vara kvar i drömmen tills pengarna blev insatta på kontot så jag kunde börja spendera lite? Jag tror alla i min omgivning skulle uppskatta det också eftersom jag skulle var vääääldigt generös mot de som har förtjänat det.

Appropå det! Shitt vilka fruktansvärt otrevliga as till busschaffisar det finns! Men det hinner jag inte skriva om nu.
Måste jöbbe!

Puss!

1 kommentar:

babysteps sa...

VEM HAR VARIT OTREVLIG??? jag ska spöa han!