torsdag 25 september 2008

Snott!

Jag har blivit rätt dålig på att uppdatera min blogg.. Kan vara för at tja ginte har ett enda vettigt skiit att skriva.

Var uppe i Stockholm igår och hade möte med Thore, regioncheferna och Göte. Det kommer bli endel förändringar kan man säga.. Det ser vi fram emot!


För övrigt... Jag har snott en lite saker som jag borde och ska göra från Fredrik:

  1. Skall komma i tid till jobbet
  2. Ska ha som mål att vara oemotståndlig varje dag. Inte komma i skabbiga kläder, håret ogjort och skägget fult orakat. Jag ska vara Mr Handsome som jag alltid har varit annars.
  3. Börja laga mat oftare
  4. Berätta för folk när dom är snygga eller har gjort nåt bra. De gjorde jag alltid förut, men har lagt av mig lite.
  5. Lägga mig i tid

Dock så behöver jag nog gör en egen lista då viss saker inte riktigt stämmer in på mig t.ex fult och orakat skägg....

Så!

  1. Gå upp tidigt på morgonen så jag kan gå ut och gå innan jag beger mig till jobbet.

  2. Ska ha som mål att vara oemotståndlig varje dag. Inte komma i skabbiga kläder, håret ogjort. Jag ska vara Miss Handsome, iallfall försöka att göra mitt bästa. =)

  3. Börja laga mat oftare

  4. Berätta för folk när dom är snygga eller har gjort nåt bra.

  5. Lägga mig i tid

  6. Sluta följa meningslösa program så som "Do you think you can dance" och "Top Model"
Sådär det var min lilla lista... Hmm, jag börjar det där med att gå upp tidigt på måndag... =)



1 kommentar:

Anonym sa...

OMG! Har du brukat säga till om någon varit snygg eller gjort något bra!?

Varför i jösse namn är detta en nyhet för MIG?