måndag 15 september 2008

Tillbaka till verkligheten

Jahapp, så sitter man på jobbet igen då. Ska snart iväg på ett möte med våra regionchefer. Alltid lika kul att höra deras ljuva stämmor.

Well Stockholmresan var mycket trevlig.

Det var ju golftävling i torsdags, jag och Karolina körde golfservice bil och serverade våra spelare, godis, dricka,smörgås,bullar kaffe... ja you name it! =) Det var lite kallt till att börja med, men sedan kikade solen fram och det var riktigt trevligt. Vi var väldigt uppskattade när vi kom åkandes iallfall. Vår lilla golfservicebil gick på bensin, gissa vilka som lyckades få bensinstopp! Hahaha...
När vi kom tillbaka från rundan var hela golfhuset (eller vad det nu heter) ÖVERFULLT med Djurgårdare... hehehehe, många söta pojkar där så man visste inte riktigt var man skulle titta för att inte missa något... ;-)
Det blev mat och prisutedelning. Mycket trevlig dag den omänskligt tidiga morgonen till trots. Det kan ju bara bero på det trevliga sällskapen och att jag fick åka Lexus. lexus är min framtidsbil...

Efter golfningen så begav vi oss hem till hotellet, jag däckade som en klubbad säl... Det blev helt enkelt för mycket frisk luft för min del.

På kvällen så blev det mat på GRILL, jag Tom och Göte. Jisses vilken smarrig mat... Ostron och löjrom till förrätt och Hjortstek till varmrätt! Herremingguuud.... Det var såååå gott!!
Vi pratade jobb och diskuterade vad som komma skall.
Jag gillar verkligen verkligen mitt jobb! Det är världensbästa och jag tror faktiskt att jag har världens bästa chefer...
Efter maten begav vi oss och drack några moijito (stavas det så?) och pratade mest strunt...
Tillbaka på hotellet träffade vi Ingvar Oldsberg... Hahaa, stog och pratade skit med honom i repan ett tag. Mycket trevlig äldre herre det där.

Fredagen, upp o hopp kl 08 och var på kontoret i Solna kl 9 halv 10 någonting.
Skitsnack med Thomas lite jobb lunch och möte sedan huxflux var det dax att bege sig mot tåget... Thomas hade vänligheten att transportera oss till Centralen.

Väl hemma, A kom o hämtade mig, kom hem, duschade, hetsletade kläder och begav oss till Gusses 25 års fest... Hade egentligen ingen lust alls för att partajja men det blev riktigt lyckat, vi var hemma halv 4 så det måste det ju varit.
Min favorit Puff kom förbi. Me love that girl!


Lördag "en inte göra ett jäkla skit dag"
Söndag packa ihop Gullans förtält och dra med en massa saker hem. Blä...

Nu ska jag fortsätta jobba lite...



2 kommentarer:

Anonym sa...

Mojito.

Linda sa...

Tackar!! =)
Skrev ett i för mycket mao... =P