torsdag 4 september 2008

Sovande...


Jag börjar faktiskt bli lite rädd för mig själv och mina sov vanor.

De flesta ligger ner när de sover... Inte Linda, hon sitter upp(!)?
Andreas vaknade i natt och blev lite förvånad då jag satt på sängkanten, han frågar ju såklart vad jag gör, inget svar... Han går upp för at tkolla vad det är jag pysslar med. och ja jo jag sitter där på sängkanten och sover. Han försöker lägga mig ner men då blir jag förbannad på honom och säger till honom att låta mig vara... Hehee. Till slutt lyckas han iallfall och jag snusar vidare på kudden.

Ok, att jag pratar i sömnen är inget nytt, att jag ligger o garvar i sömnen är heller inget nytt... Men sitta upp och sova!? Det är fasen inte konstigt at tman har onnt i kröppen ibland när man vaknar... Vad blir nästa steg? Gå i sömnen? *ryys*
Dax o dra igång och jobba!


2 kommentarer:

Okyee sa...

Stuuuuuumpan dåe! Haahahahaha, det var en av de roligaste sakerna jag har hört på länge... jaja, ses ikväll. pus

babysteps sa...

HAHAHA!!! :D vad knäppt!