onsdag 10 september 2008

Stockholm och manshoror

Nu sitter jag här i hufvudstaden på mitt hotellrum och ska försöka få lite jobb gjort.

Ganska skönt att komma hemifrån. Mycket skönt till och med!

Men imorgon blir det till att gå upp tidigt, kl:07:00 kommer GÖte och plockar upp mig och Tom här vid hotellet för att bege oss ut till golfbanan. JEZUZ jag kommer vara halvdöd, GUD vet när jag gick upp så tidigt senast! INSÄJN!

Tror 17 inte ens att frukosten serveras tidigare än 07, faan! jag kommer mao missa en hotellfrukost! DET är faan inte riktigt riktigt!! Me lööv hotellfrukost!





Den här mannen låg i min säng när jag anlände, han lovade att vara kvar ända till på fredag. Vilket service de har på det här hotellet, eller är det jobbet som står för honom, får nog kolla det med Göte imorgon! Men iallfall, en snygg manshora har man väl aldrig tackat nej till? Undrar om han vill följa med mig hem och föralltid vara min sängvärmare?


Puss från Linda aka the manshora lover