onsdag 3 september 2008

Till Sandra o Frippe!

Jag har drömt hela jävla natten att jag har rökt! Heeeelt sjuuukt! Var jag än gick och vad jag än gjorde så hängde det en cigg i mungipan... Åh fy faan vad gött det var! =D

Jag måste erkänna att Sandras förslag låter mycket mera frestande än ditt Frippe... Men har du något förslag på hur jag kan lindra (Lind(r)a) ((Hahahaha! )) mitt rökbegär som kommer vara 100 resor värre på fyllan så tar jag varmt emot dem! =)

Dax och jobba på min temporära dator eftersom jag hade huvudet under armen i morse och åkte utan min laptop till jobbe!! BAH! Pffft! Senil Linda?


6 kommentarer:

Hilding sa...

Tja om ditt rökbegär blir så sjukt mycke värre på fyllan.. vad sägs om att skippa fyllan? ;)

Okyee sa...

Eeeeh, lyssna inte på Fredrik! Skippa fyllan, nu måste ju du vara lite full va?! Hahaa, nej - jag står fast vid mitt förslag. :D
Puss

Anonym sa...

Vi verkar ha lika skoj på jobbet! Förresten - I vote for a partysmoke! Hoppas vi kan ses snart och partysmoka ihop! 15 september då går flyget. :S

Hilding sa...

Äsch käka plåster om de behövs, jag vill inte vara ensam i min kamp mot nikotinet! Men jag kommer stå och skratta åt din svaghet om du röker och jag klarar mig undan snuset ;)

Anonym sa...

Röstar oxå för partysmoke. Nån gång har jag klämt ut den här ungen med, och då jäklar ska jag röka tills lungorna sprängs. Hmm..
Röksugen är jag hursomhelst, ushligen.

Kram Katja

Anonym sa...

WTF!? Jag gav dig ju alldeles fantastiska tips i en hel kvart igår! Ren & skär visdom var det tamejf-n ;)