fredag 30 januari 2009

Underbart!



Var uppe med tuppen (som vanligt) och tränade. Det är konstigt nog rätt mycket folk på gymmet kl 06 45 på morgonen.. Man får liksom hålla sig till de äldre lite sämre löpbanden och trapmaskinerna.. *morr* Jag får nog helt enkelt ta och komma lite senare typ en alvtimme.. För alla er som är intresserade... =P
Läste förresten att grabbarna på Somewear skulle upp med tuppen och träna idag dom med.. Man kan ju undra hur det gick.

Idag är alla mina X kolegor på Kick-off uppe i Stockholm och det är inte utan att jag är rätt avis. Företagets partyn brukar vara ruggigt roliga!! =D och jag saknar somliga som fasen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad händer i helgen, skall vara hästvakt och antaglign åka på en liten shoppingtur till Örebro. Skall nog svänga in till OKEA en sväng också och ladda upp med 2000 värmeljus! Shitt vad värmeljus det förbrukas i det här hushållet, sinnessjukt!



Hittade ett par småroliga bilder från när vi var på min kusins bröllop på Tylösand.

Denna är på mig då.. Hehee Glasögonen är helt täckta så man ser inte ett skit med andra ord var jag helt omdveten om att denna bil togs.

Denna andra bild vet jag inte riktigt när den är tagen men alla (utom bruden) ser helt sjukt fundersamma ut. Något vi alla ha gemensamt är att när vi funderar är att vi iter på tummen? Är detta något typiskt kvinnligt? =D
Oh well, time to ta tag i livet...
Kyss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehehe, den andra bilden är ju fantastisk. Rena rama 'Vi i femman' :D

Är det du längst till vänster eller är det en syrra som är så lik?

Linda sa...

Ja visst är den lustig! =)
Jupp jupp set är jag längst till vänster. Ljus o lockhårig som aldrig förr... =)