torsdag 22 januari 2009

HÅLL TUMMEN!



Håll tummen för mig idag! OK!?

8 kommentarer:

Anonym sa...

*Håller tummen*

Anonym sa...

Håller som fan.

// Katja

Anonym sa...

Håller mina tummar. Hugger av grannens tummat och håller i dem med. Varför gör jag detta?

Anonym sa...

OK. För att reiterera Aabys fråga. Varför? Ska du på intervju? Är det menssmärtscoachning? Ska du pruta grönsaker på torget? Well?

Anonym sa...

Vi håller både tummen o hans mamma....för er som läste det som barn

Anonym sa...

Js jsg måste oxå tilläggs att jag inte vet vsd det handlsr om..men jag håller ändå...fortfarande....

Anonym sa...

Jaa, det här var ju kul. Att hålla tummen dårå.

// Katja

Anonym sa...

Jag är ju alltid lite sen att höra saker, men jag håller tummar för att få höra vad det gällde snart. :)