torsdag 8 januari 2009

Dagen som gått...

Jag har snöat in på en teen serie som har maraton sändning från kl 10 till typ 16:30 varje dag på 2.an. Veronica Mars, jag är helt såld på serien! Hahaa... VARFÖR ska jag alltid fastna för skräp serier för? Herregud...

Idag har jag varit och hälsat på lilla Sigrid, Elivs och Gustaf på BB. Så rysligt sött litet barn.. =) Iofs, de flesta barn är ganska söta när de är så små... Hon fick fina kläder (med apor på) och en haklapp. Även om hon hade lite svårt att uttrycka sin glädje över kläderna så tyckte jag mig ana ett litet lende när hon fick dem.

Ja å så har det mockats hos hästarna och pysslats lite med dem även idag.
Ja Völlröss, det bor en hästtjej i Linda... och hon poppar upp lite då och då... Jag är uppväxt med hästar men i tonåren så blev min häst sjuk, vilket slutade med att han dog. Då fick jag andra intressen, vad det nu kunde vara i 15 - 16 års åldern? Hmmm.... =P

Hepp nu ska jag rosta en macka eller två, ska förresten upp tidigt imorgon bitti och "gymma" lite. Jag har fått någon knäpp i hjärnan, jag har blivit hälsosam och för att inte säga att jag går upp hur tidigt som helst för att träna kl 7 på morgonen! GALET, det trodde jag verkligen inte om mig själv!

PÖSS!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Do tell. Exakt NÄR går du upp? :O

Linda sa...

Jag går upp cirkus 0600.Alltså en timme tidigare än när jag var en arbetare. Am i sick? =D

Anonym sa...

jag meee!!! sett alla avsnittnu o nu är de bara de sista 3 kvar i morgon!!! =(

Anonym sa...

Tycker du e väldans duktig =)