lördag 3 januari 2009

GOTT NYTT ÅR!

Gott nytt år gott folk!

Jag har varit riktigt urusel på att uppdatera min blogg och jag kan inte annat än lova att bli bättre på det...

Efter mitt tidigare inlägg där jag deklarerade min nyinköpta tisha och mitt färgade hår så efterfrågades det bilder och jag lovar att återkomma med detta ptja ska vi säga imorgon? =)

Elivs min kära vän har nu gått och blivit mamma! Heregud, det är så häftigt, en liten Sigrid på 2500 gram blev det... Så nu har jag och Emelie hand om hästarna framöver. och jag insåg igår när jag kom ditt att jag verkligen har saknat hästlivet fast det just nu mest innebär att mocka skit. Hahahaa!

Nänuni, nu ska jag catcha upp lite på 1000 apor. See ya darlings!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år gumman. Hoppas det blir bra för dig med jobb och allt. Massa kramar Katja med familj

Anonym sa...

Jag visste att du var hästtjej innerst inne. Jag VISSTE det! Jag har en ruggig känsla för sånt. Horsedar vettu.